Bali Women Climate Entrepreneurs

03-Nov-2023
thumbail-article

Noabike developing an electric vehicle rental platform to support sustainable micro-mobility options in developing regions and boost the local economy. NOA's vision is to create an environmentally friendly ecosystem for sustainable transportation.

NOA is one of the startups that is part of the Smart Energy Program by New Energy Nexus Indonesia. With the network that NOA built together with other Smart Energy Program alumni, NOA has succeeded in expanding its operational area apart from Labuan Bajo, now expanding to Bali.

Currently, NOA is also developing its innovations in delivery services for goods, food, and also transportation services to take passengers to Labuan Bajo.

Still curious about their innovation? Come on, follow the development of NOA innovations via Instagram @noabike 🚀🚀

Bahasa Indonesia
Noabike mengembangkan platform penyewaan kendaraan listrik untuk mendukung opsi mobilitas mikro yang berkelanjutan di daerah yang sedang berkembang serta meningkatkan ekonomi lokal. Visi dari NOA adalah menciptakan ekosistem yang ramah lingkungan untuk transportasi yang berkelanjutan.

NOA merupakan salah satu startup yang tergabung di Smart Energy Program by New Energy Nexus Indonesia. Dengan network yang NOA bangun bersama dengan alumni Smart Energy Program lainnya, NOA berhasil memperluas wilayah operasionalnya selain di Labuan Bajo sekarang berkembang hingga ke Bali.

Saat ini NOA juga sedang mengembangkan inovasinya pada jasa pengiriman baik barang, makanan, dan juga layanan transportasi mengantar penumpang di Labuan Bajo.

Masih penasaran dengan inovasi mereka? yuk ikuti perkembangan inovasi NOA melalui instagramnya @noabike 🚀🚀
 


© Noabike. All Rights Reserved. Created with ♥️